zaterdag 28 december 2013

Hallo Allemaal,

Dit is een review van het de thriller; Between. Geschreven door Jessica Warman.
Ik heb dit boek in de vakantie gelezen en ik vond erg spannend.
Ik vind de voorkant van dit boek er eigenlijk best griezelig uitzien.










Het gaat over Liz ze wordt in de nacht van haar achttiende verjaardag, die ze met vrienden op de jacht van haar ouders heeft gevierd, wakker van een hardnekkig gebonk. Als ze de oorzaak van het gebonk ondekt, verandert alles.....






Het boek is een echte thriller. Jammer genoeg kan ik er niet zo veel over vertellen want dan verklap ik te veel. Ik kan wel zeggen dat terwijl je dit leest je er in het begin misschien nog niet zo veel van begrijpt maar dat is niet erg, want aan het eind is echt alles duidelijk. Ik denk dat dit boek vooral leuk is voor meisjes maar ook bestwel voor jonges omdat het spannend is. Dus ik zou dit boek aanraden voor jongens en meisjes van 14 tot en met 16 jaar.


+ Heel orgineel en spannend
- Het begin is een beetje saai

Cijfer: 7



Geen opmerkingen:

Een reactie posten