dinsdag 28 januari 2014

Matched Serie




Hallo Iedereen!
Ik been een tijdje terug begonnen in een super leuke trilogie namelijk. Ik weet niet wat de naam is van deze serie maar het eerste boek heet Matched, het tweede boek heet Crossed en het derde boek heet Reached.
De boeken zijn geschreven door Ally Condie






De serie gaat over een meisje ze heeft Caisa, ze groeit op in een 
maatschappij die de Unie wordt genoemd. De Unie regelt alles voor de burgers zodat ze zelf niet na hoeven te denken en zodat alles burgers gelukkig kunnen worden. Je mag niet eens zelf uit kiezen met wie je een relatie wil hebben, je wordt namelijk als je 17 jaar wordt door een computersysteem, gematcht aan haar ideale man. In de loop van het eerste boek gebeuren en van allerlei dingen waardoor Caisa zich wil verzetten tegen het bestuur van de Unie.
Ik heb tot nu toe de eerste twee boeken van de serie gelezen omdat het laatste deel nog niet uit is in het Nederlands, maar dat zal binnenkort denk ik wel gebeuren. 

Tot nu toe vond ik de boeken heel erg leuk! Ze lezen heel erg fijn en het verhaal is erg origineel.

Ik geef deze serie tot nu toe een: 7

+ Als je de hongerspelen leuk hebt gevonden zou ik deze serie zeker aan raden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten