woensdag 29 januari 2014

De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween




Hallo,vandaag ga ik een boek reviewen wat een beetje anders is dan de boeken die ik tot nu toe heb besproken.
Dit boek is eigenlijk van mijn vader maar ik moest hem van hem lezen omdat het zo enorm grappig is. De titel is ook al gelijk echt super grappig, en de rest van dit boek blijft eigenlijk zo grappig.
Het boek is geschreven door Jonas Jonasson.








Het boek gaat over een man die Allan heet, zijn honderden verjaardag werd groots gevierd in het bejaarden te huis, maar zelf had hij helemaal geen zin in al deze poes pas, hij besloot uit het raam te klimmen en daarna verdween hij. Hij gaat een groot avontuur aan en krijgt een criminele organisatie achter hem aan. Ondertussen lees je steeds kleine stukjes over Allan zijn verleden, het blijkt dat hij grote invloed heeft gehad op de geschiedenis.

Dit boek is echt heel erg geestig, dat komt vooral door Allan hij neemt niets echt serieus en verzint overal een oplossing voor. Bij dit boek was ik soms gewoon hard op aan het lachen omdat ik het zo grappig vond. Dit boek is eigenlijk voor volwassennen maar het is niet lastig geschreven daarom vind ik het eerder een 16+ boek. 
Beoordeling: 8

1 opmerking:

  1. Ik heb al vaak over dit boek gehoord, en dat waren steeds positieve reacties. Het begint me nu echt een heel leuk boek te lijken!

    BeantwoordenVerwijderen